Ang matlagning

Hallojsen.

Jag skrev i mitt sista inlägg ang matlagning, det vart en del kommentarer på detta idag.
Så det är bäst att förklara mig ha ha.
Mitt intresse är INTE MATLAGNING, jag tycker det är så tråkigt. Men det är inte det att jag inte kan laga mat, för det kan jag. Men det ÄR SÅ TRÅKIGT. Det finns roligare saker tycker jag. Som att städa,tvätta, plocka det är helt ok tycker jag. Och eftersom min man tycker det är ok att laga mat om han får laga i fred, så får han gärna göra det, och jag diskar o jag fixar annat. Nu har jag förklarat mig för en del som undrar. Eller hur.......

Idag vart det ingen matlagning, det vart resturang. Ibland får båda semester ifrån matlagning skönt.

Ha de






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0