Jag skriker aaaaa

Är så arg på mig själv ååååå. Så här dagarna innan jul så har jag gått och tappat min mobiltelefon aaaa. Vilken tur att jag inte har någon ny men ALLA NR som jag har i tel är BORTA. Bara att börja om att lägga in nr gryyymt - inte roligt. Och man har inte lust att köpa ny tel innan jul heller. Men men man rotar lite i skåpet så kommer det fram en gammal som har halva knappar ha ha, ja ja det ordner sig, som en säger i

Men annars är det bra man börjar verkligen känna av känslan av jul nu, det märks på jobbet och alla barnen att dom är spralliga. Alla har fullt upp att göra och fixa och grejja.
i måndags morse när jag skulle till jobbet , så var det julkänsla ute. Man fick tom borsta av bilen snö, och det knarrar under stövlarna när man gick. När man åkte så såg man att det snöade framför billjuset, på med julskivan i bilen och jag sjöng för full hals.
I morgon är det julbord på dagis, så roligt att se alla små barn gå och plocka go mat, dom är så goa.
Det blir nog tyvärr inga kort pga ATT JAG TAPPAT TELEFONEN. AAAAA

Nej in duschen nu och krypa i min goseoverall, sedan soffan och glögg igen.

Tjing och ta det lugnt därute i julruschen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0