Möblering

Igår var en riktigt grejsardag tog tag i garderober med städ mm. Men det vart en liten möblering bara av två skåp  ha ha, det såg Jonas direkt när han kom hem. Roligt roligt.
Igår Skypade jag med Singapore så himla roligt, jag håller med Åsa min systerdotter. När man pratar med varann så känns det som man är så nära varann men ändå vet man att det är så långt bort.

Nu känns det att man varit ledig ett tag, man börjar planera in det nya året och ladda för arbete igen snart.
Men först ska det vara nyår det blir lugnt med våra goa vänner, mysigt.

Jag skrev för ett tag sedan att jag tappat min mobil, jag hittade den aldrig. Ska köpa mig en ny så jag kan lägga in kort igen. Snart snart.

Tjing

Kommentarer
Postat av: hanna

Gott nytt år mamma :D

2011-12-31 @ 14:04:41
URL: http://hannihanni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0