Snart nyår

Vad skööönt det är med semester, tar dagen som den kommer. Har tänkt hela tiden att jag ska ställa klockan och gå upp i lagom tid så man inte vänder på dygnet. Man ack inte då man sover länge och är uppe sent hmm. Men men semester är semester, bara att passa på att njuta. Vi har inte gjort mycket varit på rean ett par dagar o sedan slöat. Idag är första dagen som jag känner att man får lite gjort, har börjat rensa i lite garderober och förråd. Och så en liten kaffetår och sedan fortsätta. Idag ska städas och tvättas känns gött.
Igår var vi ner till våra goa bästa vänner som kommit hem ifrån Thailand, gött att träffa dom har saknat dom. Fick se mycket härliga bilder.
Nej nu ska det städas går inte att sitta här, och så är det ju snart nyår det blir gött. Då får man skåla in ett nytt år.  När nyår har varit då vill jag ha vår direkt, och när midsommar varit då längtar jag till hösten, det är ja de.
Får se vad det nya året ger för planer.

Ha de så gött vänner

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0