Jaha söndag igen

Idag har det inte hänt så mycket. Sov vaknade till vid nio tänkte ska jag gå upp eller dra mig mera, imorgon ringer klockan på 05.00. Neeej jag drar mig lite till, vänder på mig drar upp täcket till näsan och hundarna drar en suck och snarkar vidare. Gött med sovmorgon.
Igår var vi ner till våra goa vänner en sväng gött att se dom. Vi slappade och pratade 80 talsmusik, gamla goa låtar kom på tal ha ha. Det närmar sig med stormsteg en 40 årsfest i sommar, ska bli så roligt och härlig musik. (Eller hur Linda). Det låter långt fram men det går fort.
Idag var jag till min goa mor o far på en fika framför deras goa kamin, varmt och gött var det. Sedan har jag lovat mig själv att skärpa mig med att storhandla. Är så dålig på det. Men nu jädrar var jag iväg hit och dit, så nu finns det ett tag. Så får vi se hur länge det håller, med storhandlandet.
Bara att ladda för ny vecka, jobb-träning-bakning inför disco. Till helgen ska Pontus klass ha disco då ska vi vara med och fixa och greja, det brukar vara roligt att vara med. Dom är så söta alla mindre på discon.

Nej nu ska jag grejsa lite och lite ni vet vad TE mm gött.

Ha en bra vecka go vänner

Kommentarer
Postat av: Linda

Kommer bli bra musik .... Inte en endaste hårdrockslåt , ,,,,

2012-02-06 @ 16:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0