Tungt

Hej

Har inte bloggat på länge, det känns tungt just nu. Det känns som ett ekorrhjul men det ska väl vara så. Man jobbar,försöker träna men man är för trött för det. Göra matlåda päsa någon tim sova och sedan iväg igen. Fredagen är man så trött så man hinner inte se något på tv n för man somnar och sedan tvätta grejja pyssla och svisch så är helgen slut.  Samtidigt som man bara vill slappa på helgen så måste man hinna grejja hmm...
Och så är det så j.....kallt det är inte min grej, jag tycker om vinter men inte så kallt.
Igår hade vi 13 gr inne dax att sätta igång pannan kanske. Linda om du kommer hit ta inte av dig jackan och ha  sockor på dig ha ha.
Jaaaa så har vi fått zumba genom jobbet nu ska bli så roligt och härligt, man blir så glad av zumban. Men nu har vi haft magsjuka 3 av 4 i fam så det har inte kommit igång heller men men det blir ju ny vecka.
Sedan är jag trött på att vara trött . MEn har skärpt mig nu och gått i väg men min nacke som är som en planka på massage nu. Nu jädrar ska det bli andra bullar av. Massören sa jisses Brittis vart ska jag börja det är muskelknutar i hela nacken.  Inte undra på att du är trött - ingen cirkulation. Det är inte skönt att ta bort muskelknutar kan jag säga iiiiii.
Jag ska be min go bästa vän hjälpa mig med mob så jag får igång mina kort på datorn. Roligare att blogga då.

nej lite te som vanligt o soffan
Tjing på er och ha en bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0