vilsen

Jaha helg igen, när måndagen kommer känns det tungt men swisch så är veckan gjord och helgen är här. GÖÖÖTT DE.
Det har var en dag under veckan som det var så  underbart rena vårvädret, då blir man piggare göött de me ha ha.
Jaha i helgen blir det bara päs ska inte göra mycket. Har kommit igång med Zumban igen känns härligt o bra. Det är en vitaminkick efter varje pass. Nu jädrar ska jag hålla igång träning,massage, vitaminer och träning för nacken. Måste tänka på kroppen 40 + veet ni .
Ni som känner mig ha ha vet att jag har färgat håret en del hmmm. Håret mår inte så bra det är tunt,tappar hår och slitet. Jag som en gång har haft hår långt ner på ryggen, klippte av mig allt slitet igår. Så nu är det koooort.
Men men det känns faktiskt skönt. Nu äntligen kanske man börjar skaffa lite frisyrer när håret ändå är av.
Är vilsen om jag ska vara mörk eller ljus. Har alltid varit ljus men egentligen så är jag inte så ljus längre.
Hanna har tyckt hela tiden att jag ska färga kanske ljusbrunt, bara tona och låta håret vara. Så jag får lite färg i ansiktet. Men men jag är feg   som skrutt. Men det lutar kanske åt det hållet. Vi får se vad som händer.
Nu är håret av i allafall.


Igår hade Pontus klass disco oj oj var helt slut när vi kom hem. Det var disco för små,förskolan upp till 3 an. Man blir chockad när man pratar om respekt. En del vet absolut inte vad det är. Det hände vissa grejer så vi fick säga till men dom bara kom med vissa kommentarer till svar. Undrar hur dom är mot föräldrar hemma när dom inte visa någon respekt för vuxna dom inte ens känner. oj oj oj man gruvar sig.

Nej nu en tango med dammsugaren vi höres

Ha en underbar helg/Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0