1/1-12

Dagen har varit lugn har faktiskt varit lite rastlös. Det känns att man varit ledig ett tag nu, gött att komma igång. Vi tog en promenad med hundarna idag i snöyran dom tyckte det var så roligt. T.o.m Wilma kom igång som är så lugn annars, hon skuttade runt  som en valp härligt att se.
Har laddat inför ny vecka nu, och nytt år.

Jag har mina nyårslöften men håller dom för mig själv, för jag vet hur det brukar gå med löftena. Jag återkommer om dom går bra ha ha.

Har suttit i soffan med en kopp te och tittat i kalendern inför det nya året, planerar in lite framöver. Måste ha något att se fram emot ibland, kan inte bara jobba.

Nej , dax för en kvällspromenad med Wilma o Saga o mig.

Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0