GOTT NYTT ÅR

Oj jag han inte skriva igår men GOTT NYTT ÅR på er alla vänner därute.

Familjen sover ,det är tyst i huset , det är bara hundarna och jag vakna. När jag tittar ut så blir jag förvånad det är snöstorm, men mysigt. Idag ska jag ta en promenad med hundarna i snöstormen kallt men mysigt.

Igår firade vi med våra goda vänner som vi lärde känna för många år sedan nu. Vi har barn i samma klass men aldrig tänkt på varann.  Sedan fick vi reda på att dom står med sin husvagn på ett mysigt ställe, så jag tog mod och frågade blygt om det fanns någon husvagnsplats där dom står på sommaren och på den vägen är det.
Sedan har vi hängt ihop roligt att ha vänner som man kan dela glädje och även sorg med , det är skönt. Dom känner oss utan och innan.
Tack för att vi har er. ni är guld värda.

Vi har även grannar som är guld värda, tack för att ni finns och ställer upp som dagmattar till våra goa vovvar.

Det här året har jag inga löften det är ingen vits man håller dom inte allafall.

HA ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR  OCH TA HAND OM VARANDRA




Kommentarer
Postat av: Linda

<3

2012-01-01 @ 15:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0