Nya tag

Jaha tjingeling på er, jag har inte skrivit på ett tag för jag vet inte vad jag ska skriva ha ha. Det har inte hänt så mycket. Har börjat jobba igen det är gött att vardagen kommer igång igen, att man får rutiner. Roligt att träffa arbetskompisar och alla barnen igen. Jag försöker hålla mina löften som jag har för mig själv i år.
*
*
*
*
Det är mina löften, många va.

Helgen har bjudit på go mat hos några vänner. Och sedan så ska julen städas ut så idag är det storstädning och tvättning, börjar få energi igen. Sedan har min goa Lindavän hjälp mig att klippa Wilma. Det tog ett tag, det vart lite hår jisses. Hon såg ut som ett lejon innan. Men hon tyckte nog det var skönt för hon har busat hela tiden efter, hon har blivit valp igen.
 Har suttit och kollat i kalendern hmm inte många klämdagar inte framöver, bara att köra på. Men det känns härligt att det börjar gå åt rätt håll. Ljusare ute, tulpaner,påsk,städa altan,rensa garage, ååå vad jag längtar.

Nej nu jädrar här ska städas... Ha de gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0