TRÖTT TRÖTT

Är trött på att vara trött hela tiden. Jag sover o sover men är trött ööööö. Jag vill ha vår, sol, o ljus.
Jag måste komma igång att träna igen, få igång flåset och minska bilringen lite grann. Jag börjar idag med träning ska följa med Marina på mitt jobb. Jag ska köra igång med zumba igen, men idag ska jag träna rygg och nacke. Det börjar kännas att man städat många år nu, så nu jädrar ska jag komma igång. Innan man får för ont.
Annars händer det inte mycket, man jobbar o jobbar. I helgen så är det kalas hos min kära bror,  lite födelsedagar att fira.


Man får planera in något roligt framöver så man har lite att se fram emot, lättare att jobba då. Har planerat in Jill johnsson iallafall, det ska bli roligt. Hon är så bra och så snygg, vilken kvinna.

Igår Skypade jag med min morbror och hans fru i Singapore. Jag tycker det är häftigt med Skype. Dom är så långt borta men ändå så nära. Förra året fick min pappa en dator av oss när han fyllde 80 år. Han sa då vad ska jag med den till. Igår när jag åkte så satt mor o far framför datorn och Skypade. Det är datorer,sladdar,mikrofoner, mm mm... Och dom ler när dom sitter där och pratar. Det känns så härligt och roligt att se dom.

Nej nu får jag göra ett ryck och slänga på lite mat, så man hinner äta innan träning. Hua hua jag kommer ha träningsvärk imorgon, men men så är det.

Ha en fortsatt bra vecka och go helg på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0