Oj oj villken helg

Halloj . Ja vilken helg det kan man säga. I torsdags så åkte Jonas till Sälen med jobbet - tomt.
Vi började helgen med kalas hos min bror med fam, där Cindy fyller 5 år Grattis.


Sedan hade barnen och jag en plan att slänga ut deras stora klumpiga bokhyllor och fixa lite nytt - smidigare. Vi började lördagen med frukost på Ikea där vi sedan i 2,5 tim Jisses det var inte bara innan vi kom till kassan svett. Sedan vart det turne till olika affärer, för inköp av lite smått o gott.

Och så skulle det inhandlas en varsin tv till barnen, såg ett bra erbjudande på en affär så svisch till den affären. När vi kom ut med tv kartongerna så började vi tänka till oj men hur gör vi nu, det är ju fullt i bilen. Hmm jag skojjar inte efter ca 1 tim så var vi fortfarande kvar på parkeringen och plockade ur o i grejjer för att vi skulle få in allt. Vi började ge upp o folk tittade och vi hade grejjer och kartonger på hela parkeringen utanför bilen.
Men till slut så fick vi an allt men trångt värre än när vi är till Ullared.
Men trippen var inte slut där utan vidare till Marieberg för maaat vi behövde det nu kan man säga.

Efter en lång dag bar det iväg hemmåt för att sätta ihop allt grejjer. Blev sittandes på golvet med beskrivningar och muttrar o skruvar överallt o börjar få sockerkänning , var väl trött ha ha. Skicka ett sms till min vän som är en räddare hon fixade detta galant. Tack Linda för hjälpen, utan din hjälp hade vi hållt på än.
Söndagen gick åt till att röjja var matt hela dagen.

Hade ingen lust att laga mat i röran så vi åkte till pizzerian där skulle jag best en pizza och gjorde en Brittis var väl trött antar jag. Jag ville ha en Ciao Ciao och sa jag vill ha en Chihuahua.... jisses vad blir det. Tur att det är måndag igen.
Ni får ha en bra vecka denna vecka är det mycket inbokat, besikta bilen,möte jobbet,möte skolan,och fira min syster som fyller 60.
Ha de så gött/ Tjing

Kommentarer
Postat av: Linda

Hund som hund haha .... Kram på dig Gums !

2012-03-26 @ 20:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0